yaprakulusoglu Kızlar merhaba Adet tarihim 3 gün geçti idrarda gebelik testi yaptm fakat negatif çıktı doğru mudur bu tarz bi olay yaşayıp sonra pozitif çıkan var mı acaba
aylin1629 yaprakulusoglu benim de gecikti ama idrar testim negatif çıkıyor. Regli olmazsa bir kaç gün daha bekleyip tekrarlıcam canım.