iremuziii şartı geçin kullanmamanız çok daha iyi olur. Gevşeyen bir yapıya bir anda baskı yaptığı için organların yerleşimini olumsuz etkileyebiliyor. En doğrusu vücut kendi halini en doğal şekliyle toplaması. Vücudunuz kendini topladıktan bölgesel olarak kalan sorunlarınız olursa da sporla halletmeniz bence en doğrusu. Korse çok fazla dışarıdan müdahale. Ben vücudun yapısına böyle müdahale yapan bir şeyi kullanmayı uygun görmedim tavsiye de etmiyorum açıkçası. En sık görüşen rahim sarkması yapması örneğin. Karar sizin tabiki.