ayse12348 sonuna kadar Afşin bey asla başka bir doktor önermem benim ilk doğumumda beni ölümlerden döndürdü eğer Afşin hoca olmasaydı ben şuan 4.5 senelik mefta olarak arkamdan dualar ediliyor olurdum eğer maddi gücün varsa hiç şaşma derim ama 2.hamileligimde mecburen devlet hastanesine güler genç hocaya gittim ondanda çok memnun kaldım dogumum orda oldu ama Nalet olası yatan yerdeki hemsirelerden nefret edip bir daha çocuk dogurmamaya karar verdim Afşin hoca şehir dışında olduğu için mecburen devlette yaptım doğumumu