Melisiniz1205 Herkese hayırlı akşamlar, 4 aylık hamileyim ve üst diş agrım basladı😮💨 dayanılacak gibi de değil hiç. Dişçiye gitmeyi düşünüyorum da işlem uygulanabilir mi? Deneyimli annelerden yorum bekliyorum
piiremsesinannesiii Melisiniz1205 ben bugün diş eti iltihapı için gittim canım bende 5 aylık hamileyim 2. Trimesterde ortadaki 3 aylık sğrede diş etdavisi yapılabiliyor dedi doktorum git bi görüş istersen kuru kuru çekme ağrıyı
Nursel_44 Melisiniz1205 kadın doğum doktorunuz onaylar büyük ihtimal 2. Trimester güvenli bir dönem. Muhtemelen kanal tedavisi veya çekim gerekir şiddetli ağrınız varsa.antibiyotik umarım gerekmez 👍🏻☺️Diş hekimiyim bu arada önce kadın doğum doktorunuzdan onay alın