mutluanne3510 Ben 39 haftalığım. Hic asermedim🙄 ya canim çektiyse diye gördüğüm her seui aldim falan ama 🤣 Asermem gerekiyormuş gibi. Ama yok öyle bir şey.
duyguogretmen61 Gebeliğimin 28. Haftası bitiyor. Ben de yaşayamadım o duyguyu. Çok merak ediyorum nasıl bir şey. 😃
songul_ismail80 duyguogretmen61 yani şöyle bişey ağzınıza canınızın çektiğinin tadı geliyor yada burnunuza kokusu geliyor bende dün yaşadım misafirlikte burnuma elmalı turta geldi ama maalesef yokmuş ablamda bilmiyorum dedi yiyemedim hep aklıma geliyor o koku
ikibaloglanannesi 30 haftalığım bende hiç aşermedim😂 Hatta eşim diyor yalandan da olsa bişe aşer de alayım😅😅
yagmur50 Ayseyekta aşerme midir bilmem ama gecenin 1 inde canım çok poğaça çekmişti onun dışında birşey yok 🙂