Eşim erken kalkıp işe gittiği için bu saatlerde uyuyoruz 9,9.30 gibi şimdi yine uyumak için yatağa girdik tam dalacakken aklıma Malatya’nın meşhur yemeği ayranlı sarma geldi🤤😍yarım saattir ağzımın suyu aktı kafayı yiycem gerçekten asermenin en üst düzeyini yaşıyorum şu anda 🤤🤤. Gece gece kim bana sarma saracak şimdi😭 satın alınacak birşeyde değil offfff🥺