pheobebuffay Merhaba, az önce lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda sarımsı kokusuz katı bir akıntı vardı ama hiçbir yere sürülmeyecek kadar kıvamlıydı bu acaba nişan mıdır bu kadar erken gelmesi normal mi korktum ve yarın için randevu aldım başına gelen var mı?
ecenuryagiz pheobebuffay benim bildiğim kadarıyla enfeksiyon olabilir benimde enfeksiyonum varken hafif neon sarı gibi akıntılarım geliyordu nişan kanlı oluyor galiba
Eymencan47 pheobebuffay cnm doktora git tabikide ama korkma genelde enfeksiyon olunca öyle oluyor benim de 25 haftalık ara ara bende de oluyor sarı katı bir parça akıntı
Cancannn pheobebuffay 28+1 haftalığız biraz önce benimde sarı kahverengi bi akıntı tarzı bişey oldu bende panik halindeyim herhangi bi ağrım yok ama baskı hissediyorum
pheobebuffay ecenuryagiz inşallah öyledir yarın doktora gidicem ama nasıl ne yapıp anlar acaba rahim ağzı uzunluğundan mı anlar alttan haftam erken olduğu için muayene edeceğini düşünmüyorum
pheobebuffay Eymencan47 evet benim de öyleydi haftaya gidecektim ama öne çektim en azından bir şey varsa önlem alsın diye çünkü haftam çok erken
pheobebuffay Cancannn benim ağrım da var zonkluyor gibi bebek de hareketli ama bilemiyorum korktuğum için yarın gideceğim😥
ecenuryagiz pheobebuffay alttan muayene eder bence enfeksiyon için ve rahim ağzına da bakar ultrasonla alttan bu tarz şeyler normal alttan muayene çok normal en iyi sonucu aslında öyle alıyorlar hiçbir zararı yok hiç korkma
Cancannn pheobebuffay doktora gitmeniz en doğrusu benimde iki gündür karnımda sürekli damar atıyor gibi benimde cuma günü doktor randevum neyseki oğlumun hareketlerini hissediyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Eymencan47 pheobebuffay korkma cnm dediğim gibi enfeksiyon olduğu zaman oluyor doktor sana fitil verir geçer inş
Arzuclkk Cancannn evet o damar atmasini ben de yaşıyorum 2 gündür normal diye düşündüm hareketleri var çünkü 29 dayız biz de
Ikra33 pheobebuffay benimde öyleydi canım bugün doktora gittim enfeksiyon varmış ilaç verdi bide bebek ters baskı yapıyor dedi. Bide karnimi sert hissediyordum şuan 28+4 üm.
pheobebuffay Ikra33 büyük ihtimal benim de öyle çünkü afedersiniz o kadar su içmeme rağmen idrarım koyu sarı geliyor. Teşekkür ederim yanıtınız için
Selinoloji Bende çok sık oluyor. Özellikle yürüdüğümde doktora sordum normal dedi ama ben rahatsız oluyorum
dilaradoyan pheobebuffay bildiğim kadarıyla nişan sarı renkte olmuyor. Hafta arttıkça akıntıda artıyor yeşile kadar dönebiliyor. Yıkama jeli veya gerekli görürse fitil verebilir doktorun. Yine de bir doktoruna danış tabi en doğru tedaviyi muayeneden sonra verecektir.