Ben de 28 haftalığım, dünden beri yorucu bir tempodaydım. Bugün sabah yataktan kalkarken topuklarıma bi şeyler batıyor gibi oluyordu. Akşama doğru da ayaklarıma bakınca bileklerimin şiştiğini farkettim. Sanırım artık bu noktadan sonra şişip ödem toplayacağım evreye girdim 👀🫣