Sellmaseellma Aradım taradım en son bunda karar kıldım ben anne yanı beşik alıp büyüyünce yatağına alıştırıcam sizce hangisi
Zeynepbsk Sellmaseellma ne kadara sordunuz birde bende alacaktım eşim bunlar kırılır mdf alalım dedi 😅 beni kandırıyor heralde
Sellmaseellma Zeynepbsk yok kızz sakın kanma ama bunlarında kalitelisi kalitesizi var aynı yerde 2 mağazada satıyordu diğer mağazanınki aşırı kalitesizdi bu çok sağlam mdf sunta karışık yapılmış ama baya sağlam çatılı gri olan 13.750 beyazlı grili olanda 14.000 dedi ama heryerde değişiyor fiyat
aysnrr_ Aslında ahşabın modeli daha güzel ama beyazdan hiçbir zaman sıkılmazsiniz çünkü hep ferah gelir. Ahşap çok büyük ve ışık alan bir odanız yoksa boğucu duruyor
Analikonline Sellmaseellma ikisi de çok hoş. İlkine bayıldım ama ikinci daha ferah yani koyu renk bir süre sonra boğabilir 😊 sağlıcakla büyütün bebeğinizi 🧿
Papatya24 Sellmaseellma İlk fotonun bi tık açık rengi varsa o takım daha güzelmiş aslında beyaza göre daha göz dolduruyor kaliteli duruyor😊
srcataby ikiside harika ben gri yi cok beğendim ama odanızın boyutu ışıklandırma çok etkili o mobilyada benzeri abimde var küçük odada çok karanlık durdu. Daha ferah ışık alan bir odanız varsa gri ahşap değilse beyaz ikiside çok güzel.