Melike3435 Selamlar , Önceki ay klomen kullandım , kist yapmış. Doktor ginera verdi + soğan kürü yaptım. Bugün doktora gittim kist gitmiş çok şükür 🙏 femaraya başlattı. İnşallah bu ay güzel şeyler olur ☺️ böyle bir süreç yaşayan ve güzel haber alan var mı ?
Hazeltm Melike3435 femara kullanıp yumurtalarım yeterince büyüdü. Çatlatma iğnesi de vuruldum bekliyorum 🫣🫣
kupp Melike3435 tuplerim kapaliydi açıldı. femara ile 2. ayda hamile kaldim elhamdülillah 🌸 umarim sizde en yakin zamanda guzel haberler alırsınız
Sbryeesmer Hazeltm inşallah hayırlı sonuç alırsınız ben ilk ayda olumlu sonuç aldım kilom yüksek olmasına rağmen
Melike3435 Sbryeesmer Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😍 kaçıncı ay gebeliğinizin ?
Melike3435 kupp teşekkür ederim inşallah 🙏 ekstra yaptığınız bir şey oldu mu ? Ya da tavsiyeniz falan ?
kupp Melike3435 ekstra yaptigim tek sey ne biliyomusunuz kafaya takmamak. derlerdi ama gercekten oyleymis. aceba bu ay oldumu olcak mi diye dusunmediginiz ay hamile kaldığınızı öğrenceksiniz :))