Limpid atar canım atar. Araştırma hastanesindeki doktora özellikle atar.. asaktı. Baktırmak istemiyordum her defasında baktılar. Oysaki Ultrasonla da üstte görünüyordu kanama alanı. Üstten bakmadan direk alttan muayene ettiler. Açılma olsa illa ki sancı da olur beraberinde. Benim sancım felan yoktu. Sadece bebegin etrafında kanama oluşmuş dışa çıkıyordu. Mecbur kalmasam o araştırmaya hayatta gitmezdim. Bazı doktorların umrunda olmuyo hamileler.. Benim yaşadığım acıyı kimsecikler yaşamasın. Rabbım hepinizin bebegini saglıcakla kucagınıza almayı nasip etsin.