Rbcan 7 haftalık hamileyim ve çevremdekiler erkek bebek belirtileri diyor doğruluk payı ne bilmiyorum ve merak ediyorum gerçekten böylemi kız bebeği olacak anneler belirtileriniz neler bebeğimin kız olmasını çok istiyorum o yüzden sormak istedim :)
denizarenmom Rbcan 0 kusma 9-11 arasi sabah bulantisi suanda da bir belirtim yok agrilar disinda 24+0
Anonymousmom Rbcan İlk 4 Ay mide bulantısı halsizlik uyku hali . Tatlı şeylerden tiksinmiştim. Ekşi şeyler yemek istiyodum hep tabi herkes de farklı olur
Zeyzeyp Rbcan oğlumda her belirtiyi yaşadım kusmalar olsun mide yanmaları olsun tatlıda yedim ekşide yedim kızımda ise şükür okdr rahat geçti ki bazen hamile olduğumu bile unutuyordum hic kusmadım hic bulantımds olmadı mide yanmaları flnda olmadığı ikinci sezaryanmda cok rahattı ama kızda cok turşu yemiştim Yani her bebek farklı taşınıyor hurafelere göre belirlenmiyor cnm
2prensesannesiiii Rbcan valla 4+5 ten beri kusuyorum 16+1 im 2 gündür kendime geldim geçen hafta hastane yatışım yapıldı 1 gün kaldım şiddetli mide sırt ağrısı ve aşırı kusma durumu ama ben inanmıyorum bu bünyeyle alakalı bi durum belirtiler cinsiyeti belirtmez arkadaşım 9 ay kustu ama erkek bebeği
Rbcan denizarenmom benim gün boyu bulantım var akşam daha çok oluyo afedersiniz oğürüyorum ama kusmadım hiç arada bir kaşık ağrım oluyo ve çok fazla halsizim hiç bisey yapacak dermanım yok maalesef
Rahime3232 Kız anneleri de kusuyo kızım var 7. Aya kadar kustum kusma bünyeyle alakalı birsey bence cinsiyetle alakası yok
selinsmother 17+5 azalsa da bulantı ve kusma devam ediyor. Ekşi seviyorum tatlıdan soğudum. Kese şekli, çin takvimi, bıçak makas tahmini, yüzük tahmini hep erkek çıkmıştı ama kızım oluyor
selinsmother Rbcan 17 de öğrendim ama ben öncesinde gittiğimde hiç sormadım belki sorsam daha önce de öğrenirdim. erkek kız erken olayı yok bence 12 de kız diye öğrenenlerde var 🥰 gönlünden ne geçiyorsa umarım öyle olur
Yasemini1665 Rbcan banada taramada %90 erkek dediler bugün gittim 17 haftalık olduk tam kız dedi şaşırdık kaldık allahtan bişey almaya başlamadık
mylittlebabym 0 kusma-0 duygu hassasiyeti-0 aşerme ile kız bebek bekliyorum.😂 Tek belirtim ultrason görüntüsü 😂
sacmalamakizim mylittlebabym Kendi hamileligimi okudum resmen ne zaman doğurdum o zaman başladı aşermeler 😂 gdjhdjdh
Papatyaa_01 Rbcan uyku ve halsizlik dışında belirtim yok olmadıda :) karnım büyümese ve hareketlerini hissetmesem hamile değilmişim gibi 😇
Pemberuya Rbcan bende kız istiyorum ama genelde tatlı yiyorum ekşiden tiksinmedim de 😂 bide halsizlik uyku aşırı mide bulantısı yanmam var
suelin Rbcan sabah bulantılarım ve kusmalarim ile 😁😁 kiz bebek annesi olacağım kısmetse Ben de erkek cok istedim ama Allah her şeyin en güzelini verendir ona bıraktım 💕