Merhaba sevgili anneler ben 16 haftalik gebeyim 12 haftada ikili test yaptırdım ve riskin 469/1 çıktı doktorum fetal dna ya gönderdi.
Maddi durumdan dolayı yaptıramadim perinatolog değerlendirsin o gerek görürse yaptiririmdedim 16 haftada bugün kendi doktoruma kontrolüm vardı baktı hersey normal bir tek bebegin beyninde kist var dedi ama bunlar geçer dedi bende ikili testimin riskli olduğunu hatırlattım doktoruma oda perinatolog görsün ondan sonra gerekirse aminiyosentez yaparız dedi kafam allak bullak oldu
Benim gibi hem ikili de sorun çıkıp hemde beyinde kist görülenler ne durumdasınız yada bu şekilde olan var mı bana bilgi verin lütfen çok kötü oldum .