Kızlarrr
Bugün son regl tarihime göre 5+6’yız.
Doktora gittik gecen hafta perşembe günü 4.61 mm olan kesem 10.2 mm olmuş. Ama bebeği göremedik. Doktor haftaya çarşamba gel şu an çok erken görmek icin dedi, kesede bebeği ne zaman gördünüz?😊
Birde hamile olduğumu öğrenmeden önce mide bulantılarım vardı öğrendikten 1-2 gün sonra mide bulantılarım geçti. Sadece göğüslerimde hassasiyet ve kasık ağrım var. Doktor kasık ağrıları normal dedi. Eğer kesen büyümeseydi, mide bulantılarının filan geçmesini kötü yorumlayabilirdik ama kesen büyüdüğü icin kötüye yormayalım dedi. Bu belirtilerin kendi kendine dönemsel olarak geçip başlaması normal mi?
Bebişi ve kalp atışını duyana kadar rahat edemiyorum düşünmemeye ve araştırmamaya calışsam da korkularım geçmiyor maalesef.