Aysira Merhaba arkadaşlar , gebelik şekeri çıkan ve normal.dogum yaoan var mi aramizda ? bu konuda bilgilendirebilir misiniz
Alimm-5 Aysira bende var canım ama doktorum 2 hafta içerisinde normal olarak sancıların başlamazsa 23 aralıkta sezaryen dedi bakalım 38 hafta geçirilmeyecek dedi
egemomss Aysira Normal doğum planlarken,38+1 de hareket azalmasıyla sezeryanla doğum yaptım. İnsülin kullanıyordum.
Ayseelaa Benim de gebelik şekerim var suyum sınırda ve bebek 2 hafta önden gidiyor 38 de sezeryan olacağım ama benim bı önceki doğumum da sezeryan olduğu için eğer bebek çok kilolu değilse normal doğum olabilir sizin
Aysira Ya benimde tokluk 1 saat şekerim 220 çıktı endokrin bölümüne haftaya gideceğim çok korkuyorum .