Kan ilacını değiştir benimde öyleydi doktora söyledim değiştirdi daha rahat ettim bide doktor bana NBL probiyotik önermişti o da rahatlatıyo kefir de içebilirsin o da aynı şekilde iyi geliyo ben gaz yüzünden günlerce uyuyamamıstım o haftalarda şimdi 30. Haftadayım ara ara oluyo ama rahatsız edecek kadar değil