Yonca-5 2 ay önce doğum yaptım zorunlu sezaryan ile spinal sezaryan oldum bol kahve ve bitter çikolata yemeni öneririm sezaryandan sonra herhangi bir bel ağrısı baş ağrısı vb şeyler kalıcı olarak kalmadı ki bende bel fıtığı var ona rağmen kalıcı bir ağrım olmadı ilk 3 4 gün baş ağrısı çok oluyor ama uzanınca basının ağrısı hemen geçiyor benim dikişlerim vs toparlanma 1 ay sürdü normal doğum sancısı da çektiğim için bünyem çok güçsüz kalmıştı kan değerlerim de düşük olduğu için her bünyede farklı her doğum farklı canını sıkma normal doğum şansın varsa normal doğum dene bence benim öyle bir şansım olmadı açılmam olmadığı için hayırlısı olsun inşallah 🙏