Bende doğum yaptığımda çok ağladım neden agladigimi bile bilemezdim süzülüyordu gözümden yaşlar ama şuan kızım 6 yaşında hiç buyumicek sandığım kızım çok şükür büyüdü o günler çok zor ama geçiyor şimdi iki ci bebeğimi bekliyorm bende gecicek ve hatıra olarak kalıcak bol bol küçük bebeginiz ile vakit gecirin