minikerdeminannesi Kızlar son haftalarda tansiyonum çıktı otomatik cihazda 13 9 u gördük ama manuelde 12/8 bu durumda olup normal doğum yapan var mı
berencisil_ minikerdeminannesi 2 gün önce benimde 13.8 di normalmış 14.9 dan sonrası riskliymiş hatta doktor tansiyonu gaz sancısınq bağladı gaz sancısı çekmiştim
Deletedmom_33 minikerdeminannesi Benim 36 da başladı. 37+2 de gece sezeryana alındım 15/13 e dayaninca artık.
Udu minikerdeminannesi bu tansiyon değil ki bende 27 haftadayim gecen gun 14 9 la acile gittik 13 8 e inmisti acildeki de kendi doktorum da 14 9 ustu olursa sikinti oda surekli olursa dedi 20 dk arayla 3 4 ölçümde de 14 9 ve uzeri olursa acil durum dediler takipte ol sadece
minikerdeminannesi berencisil_ bana 13/9 da riskli dedi , bir gece öncesi ben de de gaz sancısı vardı ilgisi var mı ki bunun , peki düzenli ölçüm istedi mi sizden
berencisil_ minikerdeminannesi yok hayır dedim 2 defa ölçtüm yükselme olmadı dedim pronlem yok dedi gaz sancından dolayı yükselmiştir dedi ara ara tansiyonu baktır dedi o da hamilelik ilelediği için 34 haftqlık oldum
Ayknur @minikerdeminannesi yengemde öyleydi canım son haftalarda tansiyon sorunu yaşadı 2 gebeliğin de de kontrole diye gitti suni sanciyla doğurdu tansiyon yüzünden Normal dogurana helal olsun 35. Haftaya girecez korkudan deliriyorum ve sezeryan olacam ondan bile korkuyorum gerçi
minikerdeminannesi Deletedmom_33 suni sancıyla dogamaz miydi acaba normale engel başka durum var mıydı sizde
bluepoint Deletedmom_33 tansiyon yüksek olunca anestezi şekli değişiyor mu acaba genel anestezi yapıyorlar yüksek olunca demiş birisi🙄
Deletedmom_33 minikerdeminannesi 38+4 e gün almıştık. Bpd ölçümü 33 haftada e hafta, 37+1 de 41+4 gösteriyordu. Kafa çapı büyük olabilir ve tüp bebek diye doktorum doğum şekli farketmez demi sezeryana gün vereyim değerli bebek riske hiç girmeyelim filan dedi.
Ayknur @minikerdeminannesi üzerinden baya zaman geçti inanın hatırlamıyorum benim yok ama bende de farklı sorunlar var 34. Haftadayim aşıri dogum korkusu var 2 gundur de tansiyonum dusuk gibi kafamı kaldıramıyorum anlık bir iyiyim bir kötü terliyorum yanıyorum üşüyorum anlamadım noldu
minikerdeminannesi Udu anladım canım ,doktorum bana böyle dedi ,şimdi olcuyoryorumda bazen iki üç dk arayla bakıyorum sürekli değişik değerler çıkıyor o aklımı karistirdi
Sedauzunbekiroglu 37+6 haftalik olduk 3-4 gundur tansiyonum cok dengesiz bi dusuyo bi cikio 13-9 a kadar cikip 9-6 ya kadar indigini gordum doktorum dun bazi testler istedi 24 saatlik idrar tahlili vs protein kacagi var mi diye varsa gebelik zehirlenmesi yapiyormus. Tansiyonumuda duzenli olcuyorum