Doğum şubatta inşallah. Bebek arabasını puset takılanlardan almadım birkaç ay zaten soğuk olur kullanmayız diye. Hastaneden ilk çıkarken ve ilk kontrollerine getirip götürürken bebeği içine koymak için puset almayı düşünüyordum ama evim çok küçük birkaç kez kullanacağım için kalabalık etmek de istemiyorum onun yerine port bebe mi alsam diyorum. İkisine de gerek yok diyenler oluyor ama kış günü sadece kucağımızda da getirip götüremeyiz Allah korusun karda buzda düşürürsek diye korkuyorum🙈 Hem de üşüyebilir dimi sizce de port bebe de iş görür mü?