Ygmrb hiiiiç belirtim olmadı sıfır 😀 hastaneye bile oyalana oyalana gittim tahlil vermek için nasılsa tutmadı diye sonuç bir çıktı ki değerim 1500 🙏🏻🥲 bence belirti aramayın nasılsa belirtim yok tutmadı diyip moralinizi bozmayın belirti gösterip negatif olanları da çok gördüm burda. Tamamen kişiden kişiye değişiyor 🌸