Ozgenur445 Mrblar arkadaşlar Doğum için İstanbul esenler medipol u düşünüyorum Doğum yapan var mı Orada bilgilendirir misin ilgililer mi çok korkuyorum şimdiden 😞
Motherscup Ozgenur445 benim arkadasım doğum yaptı orda çok memnun kaldı fiyatlarıda uygun sadece odasi cok basikti tek memnuniyetsizligi o oldu yabanci uyruklu bir doktor var ismini hatirlayamadim ama cok memnun kaldı
Motherscup Ozgenur445 bende medicalpark florya hastanesinde nasipse dogum yapicam doktorumdan ve ilgilerinden cok memnunum yakınsan tavsiye edebilirim