Adaboztas1 Canisi50 bende bende yarın doktora gidicem bakalım eğer taktiklerim işe yararsa size anlatıcam hep birlikte deneyelim 🥰🥰🥰🥰
Canisi50 Adaboztas1 inşallah yarar ve görürsünuz ise yararsa ben de denerim artık şimdiden teşekkürler 🥰
Rahime3232 Ben 34. Haftada yim hala göstermiyor bacaklarını kapatıyor doğunca ogrencez artık neler denedim neler ama olmadı 😢
Adaboztas1 ballikedii için rahat olsun bebişin sapasağlıklı doğar inşallah 🙏😘 cinsiyet bi şekilde öğrenilir elbet önemli olan bebelerimizin sağlıklı sağ sağlam doğuralım da 🥹🙏🙏
ZeynepNilDuran Adaboztas1 tamamen bebekle ilgili bir durum. Ben 16. Haftadan 21. Hafta detaylıya kadar öğrenemedik. Asla göstermedi. Yürüyüş mü yapmadım, tatlı şeyler mi yemedim her şeyi denemedim ama asla bebek o açıyı vermedi. Tamamen şans ☺️