Esiraa o haftalarda bnm hiç bulantım olmadıgı için. 9 gibi hastanede oldum aç karnına. Burdakı yazanlara aldırma lütfen. Çok abartıyorlar ya elmasuyu içiyorsun. Şekerli. Kan veriyorsun açlık ve tokluk başka hiç bişy yok. Ben cok sitres olmuştum. Şekerim yüksek çıktı insüline başladık okadar