segah06 Aaaysee hiçbir şey olmaz canım. Biz bizzat derin dondurucuya koyuyoruz ki uzun süre kullanalım😂😂
cansualisa Aaaysee hayır hiçbişi olmaz hatta ben doğrayıp ay şeklinde buzluktannn tüketiyorum no frostttt kaba daha İyi oluyor ne koku ne tat değişikliği 6 aya kadsr tüketilir iyi pişirdikten snra