Reglime 3 gün vardı erken gebelik testi yaptım .silik bir çizgi çıktı. Akabinde her gün test yapıyorum . Ama çizgi hala belirgin bir hal almadı . Regl günüm 3 gün geçti. Yarın doktora gideceğim . İkinci gebeliğim ama böyle bir durum yaşamamıştım . Başına böyle birşey gelen var mı? Şimdiden teşekkürler..