momysss ben doğumdan sonra biraz toparlanmayi bekledim acele etmek istemedim pskolojikmen yeni olucak bebegimi etkilemiyim diye .. Aralikta bebegimi kaybettim mart sonu tedaviye basladim .. Agustosta hamile kaldim .
Ilk isim rahim filmi cektirmek oldu cunku benim bide kalbi durup alinmis bebegim var .
Rahim filmi cektirdim rahim sekli bozuk kalp seklinde dendi histereskopi oldum ..
Genetik test verdim kanda pihtilasma var diye bu gebeligimin hemen basinda coraspirine basladik ..
13 hafta oldugumuzdada rahim agzina dikis atildi simdi cok şükür bi sıkıntım yok bakalım Allahin izniyle saglikla gelir insallah ..