Arzu21 Selam kızlar 👋🏻 geçen hafta kontrole gittiğimde baş gelişti bebeğim ama dünden beri çok yukarıda hissediyorum normal mi sizde durumlar ne
emirtosveannesi Arzu21 38+4bugun bende aynı şekildedir her zamankinden daha yukarıda ve aşırı aşırı hareketli çok canımı yakıyor acaba doğum belirtisi mi 🙄🙄
mutluanne3510 Benim de önceki muayenelerimde bebek kanalda diyordu doktor. Yüzünü bile göremiyorduk. Simdi 38+5 im. Bugun gittim yine Yüzünü gördük. Doktora kanalda mi dedim. Değil dedi. Anlamadim ben de🤦♀️
Arzu21 mutluanne3510 benimki yeni dönmüştü kanala girmemiş ama sanırım tekrar ters döndü ayaklarını sağ tarafımda hissediyorum sürekli 🤦🏻♀️