babyboy23 Kizlar 16 hafta hamileyim gobek biraz cikti tabi herkes diyo erkek erkek daha ne oldugunu bilmiyorum. Sizin erkek kiz bu haftalarda gobusler ne durumdaydi? Merak ettim 🤣🥰
Sevvl babyboy23 12 haftadan irtibaren çoktı suan karnım burnumda 22 deyız ikiside koz ikizlerimin canım ne alakası var erkekle 😂😂😂
poyrazin_annesi28 babyboy23 Benim de var karnım ama yayık gibi sanki 😂 O belli olmuyo ya yayık olunca da kız diyolar ama bakalım ben de 10 güne ogrenicem
Aaaysee babyboy23 valla bilmiyorum benim çok göbeğim yok ama olanda yusyuvarlak top gibi çok tatlı hxjdjdksk kız bebek 🌸
Liliales babyboy23 ya bana da erkek karnı gibi diyordu bir arkadaşım gerçekten erkekmiş cinsiyeti öğrendik. 16 haftadayım ben de çok az çıktı ama küçük ve yuvarlak bir karın
Sevvl babyboy23 hiç inanma böyle saçma şeylere vücut tipi işe alakası zayıfsan hemen çökse kilo varsa biraz daha gizlenir😂😂
DamLa_s Bende de erkek karnım çıkmadan önce sende kız diyorlar dı 🤣 şimdi 20den sonra top gibi oldu bu sabah uyandım şok oldum git gide büyüyor bu 🤣🥹
Gamzeygc Bence hiç göbek şekline takılmayın.. Tamamen vücutla alakalı birsey oldugunu düşünüyorum ☺️ kuzenimle aynı hafta ve ikimizin de oglu olucak inşaAllah.. Ama onun ki daha geniş benim ki de top gibi 🥰