Dlrege Kızlar ikili taramam normal çıktı doktor üçlüyüde yapalım dedi hiç bir riskte yok ikinci gebeliğim neden istedi acaba normal görünüyor hersey dedi ultrasonda da
Emel91 Dlrege şuan doktorum 2′ li tarama herşey normal detaylı ultrason yaparız dedi benden istemedi bazı doktorlar kendi hastanelerindeyse özelse istiyorlar ben tarama testini gittiğim hastanede yaptırmıyorum
Daisy0000 Dlrege Özeldeyseniz ve paketinize 3 lü tarama dahil değilse ,kazanç amaçlı istemiş olabilir. Ben devlete gidiyorum,2li taramayı olduğum gün doktorum 2 ay sonraya detaylı ultrason için randevu al demişti..
Emel91 Nur248 farklı bişey yok yine ultrasona girdiğini düşün sadece çok detaylı bakılıyor ultrasonografik olarak bebeğin tüm ölçümleri vs alıyor bir de senden kan alıcak. Bizim cinsiyetimizide orda görmüştü doktor