Guzelanne56 Mervesvk evet ben yaşadım gercı çatı muayenesi olduğum gün doğum ıcın gıtmıstım ama aynı gün çatı muayenesi olunca kırmızı lekelenmeler oldu
Guzelanne56 Mervesvk doktora soyledıgımde çatı muayenesi sonrası lekelenme normal dedi dedıgım gıbı nısan olarak bakılmadı çünkü doğum sebebi ıle bakıldı bana aynı gün doğumum oldu çatı muayenesi ıle alakalı degıl doğumum gıttıgımde ztn doğumum baslamıstı
mavininhertonuu Nişan sümüksü yoğun birşey benim nişanım çatı muayenesinden sonra geldi önce leke oldu sonra nişan geldi şuan hala leke devam ediyor
mavininhertonuu Mervesvk ben mesaj atmıştım doktoruma az önce cevap vermiş normal diye sen kaç haftalıksın
mavininhertonuu Mervesvk 37+4 normal lekelenme çatı muayenesinden sonra illaki olur çok ileri ittirdikleri için