Esram_lina Adetime 4 gün var korumasız ilişki yaşadım ilk defa mide bulantısı baş dönmesi bazı zamanlar kasık ağrısı bel agrısı ve normalden fazla akıntı yaşıyorum sizce hamile miyim şimdi test yapsam belli olur mu ne zaman yapmalıyım
MaviK Esram_lina erken gebelik testi yapabilirsin hatta normal idrarda da çıkabilir benim çıkmıştı . Harici söylediklerine göre olabilirsin de olmayabilirsin de bu pek yoruma açık değil adet belirtisi de olabilir . Allah gönlüne göre versin
Hallerimvarbenim Esram_lina Erken gebelik testi yaparsan çıkar canım varsa ben reglime 10 gün kala yapmıştım