Merviiss Kızlar oglumla 4 gündür hastanede serviste kalıyoruz antibiyotik tedavisi aldkk ilk defa pisik oldu antibiyotik yapıyormuş poposunun arası kıpkırmızı kabarmış her gün mustela sürmeye rağmen pişik olmadan bile süren insanım şuan ne yapicam görünce benum bile canım yanıyor mustela avokado yağını ve hametan sürdüm başka öneriniz varmi hızlı bi şekilde ne gecirir
birminnosannesi_ Merviiss bizdede aynısı var birkaç gün antibiyotik kullandık popo arası kabarcıklar oluşmuş bi marka vermiş eczacı çok kuvvetli diye fungoid diye bir marka onu deniyoruz bakalım şimdilik
1anne2bebek__ Merviiss bebeğin poposunu ılık suyla yıkayın sonra hametan sürün. Kızımda pişik olmuştu ek gıda dönemi ne yapsam geçmedi en son hametan aldım sağlık ocağı da reçete ediyor. 2 çeşidi var Sarı ve mavi olan. Sarı olan krem mavi olan merhem. Mavi olanın yapısı daha yağlı ve güzel. Bir deneyin isterseniz. Yanıkta pişince kullanılıyor. Bende ikisi de var duruma göre kullanıyorum
Ellia Instagram da bi doktor paylaşmıştı , ıslak mendil ile silmeden önce suyadan geçirin öyle silin pişigi önlüyor diye , sudocrem hemen topluyormuş , doğal kantaron yağı .