Öncelikle tüm hamişlere selamlar. Ben 12.haftama yeni giriyorum bugün doktor kontrolümüz vardı ve her şeyin yolunda gittiğini söyledi. Eve geldiğimde tuvalete girdiğimde kahverengi lekenin geldiğini gördüm ve her tuvaletten sonra devam ediyor. Bu benim ikinci bebeğim ilki düşükle sonlanmıştı ve neler hissettiğimi anlayabilirsiniz. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı??