1 buçuk yıldır evliyiz ve 1 buçuk yıldır bebek istiyoruz. Doktor kontrolünden de geçtik. Hormon testi, çatı muayenesi vs yapıldı bana hiçbir sorun çıkmadı. Eşim de sperm testi yaptırdı onda da birşey çıkmadı. Eşimde ve bende hiçbir sorun yok yani. Önerilen her şeyi denedik fakat yine olmadı. 1 gün durup ertesi gün ilişki denediğimiz de oldu, ovulasyon testiyle değerlendirip yumurtlama günlerinde düzenli ilişki denediğimizde oldu. Aylarca folik asit de kullandım fakat yine olmadı. Sizce sebebi nedir ? Nasıl bir yol izlemeliyiz ? Ya da tekrardan doktora başvursam nasıl bir yol izlememiz gerekir yaşayan var mı aynı durumu ?