Ada18 37 hafta o kadar kötü bir hafta deil bebeğin kilosu iyisi solunum sıkıntısı olmadığında küvoz sorunu olabileceğini sanmıyorum haftası gayet güzel yanı korkmayın bende 36 haftalık doğum yaptım bebeğim gelişim geriliği vardı gelişimi 31 haftaliktı 1700 doğdu 12 gün küvozde kaldı hem solunum sıkıntısı vardı hem zayıftı rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻