Egemooms Şuan 20+5 haftalığım testi 19+0 da vermiştim 24 yaşındayım anlayanlar bakabilir mi doktorum omurgasında açıklık olabilir en kısa zamanda detaylı ultrason yap dedi çarşamba ya randevu aldım ama düşünmekten kafayı yicem
Mavidunyamm Egemooms hepsi risksiz çıkmış doktor neden öyle dedi ki 😔 belki sınıra yakın olabilir. Folik asit kullanmış mıydın
aseldurununannesi_ Egemooms gayet normal çıkmış canım benim çok çok daha riskli çıktı yaşım 40 ayrıntılı ultrasona girdim herşey yolunda çok şükür sağlıkla gelsin bebiş🤲
Egemooms Mine34 Ben istedim detaylıya özel kliniğe gidecem diye aldım doktor kontrol edip riskli olanın altını çizdi verdi
Egemooms Mavidunyamm Biraz geç fark ettim hamileliğimi ondan sadece 2 kutu kullandım sonrasını doktor bıraktırdı
Egemooms aseldurununannesi_ Teşekkür ederim inşallah 🙏🏻çarşamba günü detaylım var ama içim içimi yiyor
Mine34 Egemooms ben o gün doktor bi risk göremeyince çıktıyı falan herşeyi unuttum çıktım odadan mutluluktan 😂😂
Mavidunyamm Egemooms temiz çıkmış perinatoloji en doğru bilgiyi verir. Önlem amaçlı göndermistir doktorun 🥰
Anonymousmom Egemooms Birwz yüksek çıkmış bu testi bende yaptırdım yanılma payı çok yüksek . 2 kez detaylıya girdim bebeğim de bir sıkıntı yoktu
Glsacar32- Egemooms kaç günde çıktı sonucunuz ve devlette mi yaptınız bende bir hafta önce yaptım ve sonuç hala belli değil Sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Egemooms Glsacar32- Sonuçlar 1 haftada çıktı canım devlet hastanesinde yaptırmıştım bugün özel Bi klinikte Perinatoloji uzmanına gittim çok şükür bi sorun gözükmedi omurgası da normal çıktı