Ben tüp bebek tedavi öncesinde oldum doktorum rahimde basıklık var çizik atacağım bebeğin tutunması için dedi aynı zamanda da polip varmış onları aldı sonra ki ayda transfer oldum tuttu oğlum 2 yaşında 🤲 zor bir ameliyat değil kanamam biraz fazla olmuştu benim ameliyattan çıkınca da ağrıyla uyanmıştım sanırım iki ayrı işlem gördüğüm için