Bu gün çok ayakta kaldım, odasını düzenledim eğilip kalktım hatta fazlaca eğildim sürekli. Belime ağrı girdi valla. Az önce yemek hazırlarken tabi yine ayakta oturdum artık ayaklarımı da diktim havaya, o zaman ağrım olduğunu fark ettim. Karnımda gaz ağrısı sanki hafif adet ağrısı gibi, size de böyle oluyor mu çok yorulunca ? Eşimi aradım kötü olursan gideriz hastaneye dedi ama normal mi anlamadım . Bebiş hareket etti az önce içim rahatladı biraz. Dinlenince geçer dedim. Panikte yapmak istemiyorum sözde ikinci gebeliğim acemi gibiyim valla . Sizler yorulunca nasıl oluyor böyle ağrılarınız oluyor mu