Kızlaaar ,
Yarın 38. Haftam yarın çatı muayenem var nasıl olacak çok korkuyorum . Daha ne sancım var ne birşey , en son bebeğim baş gelişti 34. Haftadan beri ama ne olacak bilmiyorum . Yarın sezeryane döner mi bilmiyorum . Çatı muayenesi nasıl geçecek acaba girenler var mı daha önce