Kelebekcim 5+4 haftalık hamileyim ilk hamilelik kasık ağrılarım bel ağrılarım oluyor ara ara normal mi ayrıca mide yanması yaşıyorum
Viyanronya Kelebekcim ben 17+2 haftalığım inanki halen adet olacakmışım gibi ağırıyor ilk gebeliğim doktor normal olur dedi
melikeyldz_05 Kelebekcim çok normal bende de olmuştu 6+5 olduk bugün yine bazen ara ara kasık ağrısı oluyor
yaseminaltintas Kelebekcim Bebegi ogrenmeden once regl olucam sanmistim oyle bir agri ama bunlar çok normal bu zamanlarda hayiflanmiyorum keyfini çıkarıyorum belki ozleyecegim bir dönemdir 🥰
Kelebekcim Yesimmm93 strese giriyorum artık bugun fitil verdi doktor yorumları okuyorum düşük tehlikesi olanlar kullanır VS yazan da vardı üzülüyorum
Yesimmm93 Kelebekcim yok canım benım alakası yok düşük sancısıyla adet sancısının boşuna böyle yorumları okuyup stres yapma gayet normal agrın olması çocuk yerleşiyor
Meryemsefa Hiç korkma cnm leken yoksa yerleşirken sancı olması normal bende 12 haftalık gebeyim inan daha yeni hafifledi sancılarım hala arada oluyor ben riskli gebeyim o yüzden progestan başlamıştı doktorum
Kelebekcim Meryemsefa sağolun şuan için lekelenmem yok dün doktora gittik biraz biraz ağrım oluyor dedim onun için verdi
Queen1 Kelebekcim bende şuna 5+4 haftalık hamileyim aynı 🙈 benimde ara sıra oluyor bazen soğukta üşütmeden de oluyor bence kendini sıcak tut her zaman canım 🥰