Esoes daha dört gün önce spinal oldum.farklı bi deneyim doktorunla konuşa konuşa bebeğini kucağına alıyorsun.kıyafete gelince sadece gecelik giyebildim atlette giymedim karnıma bişi değsin istemedim.o yüzden bi paket depend kaldı hiç kullanmadım hastanenin verdiği yandan açıp kapamalı bezi bol bağlatıp kullandım.hayırlı doğumlar inşallah.