adenimm_ Makas bıçak cinsiyet testi yapıp da doğru çıkanınız oldu mu bunlar hurafe gerçi de🙈😂 ben az önce yaptım makasa oturdum😄
pinar_033 adenimm_ ben de makasa oturdum çarşamba öğreniriz inşallah 18+2 gösterirse bakalim tutacak mı 😊
burcu-snb1 Bıçağa oturdum. Yarın kontrol var. 11. Haftadayiz. Daha erken ama tahmin yapılabiliyormuş☺️
Ecegksu Makası bıçağı bilmem valla 17de söylenilen cinsiyet 22de detaylıda değişti artık doğurana kadar hiç bişeye inanmıyacağım😁