beybito27 Leyla00 çatala oturuyorsunuz. Doktorun elinde çubuk gibi bir cihaz var. Yavaşça vajinadan yerleştiriyor. Asiir birşey hissetmiyorsunuz
ssalihaemin Leyla00 bana 38 de yaptılar ama neye göre buna karar veriliyor bilmiyorum 🤷🏻♀️elle yapıldı muayene
Seherkorkmz Leyla00 benim sancım çıkınca 34 haftadayken bakıldı açıklık vs yoktu normalde 38 haftada yapıyorlar devletse doğuma yakın
beybito27 Leyla00 ona ilişkin bilgim malesef yok. Ben henüz 32.haftadayim. daha önce alttan muayene oldum o yüzden biliyorum