SedanurAydnAta Handearsy ayy benimkide 2 kilo 25 gram az dedi doktor 34+1 de. 34 ten sonra hızlı alıyorlar sanırım 🤔
Esratayes Handearsy bende 37+0 da gittim 3300 kilo olduğunu söyledi böyle giderse normal olmayabilir dedi. Hatta bana 1 haftada ne yedin sen böyle dedi ama boşver sağlıklı olsunda normal sezeryan farketmez.
Esratayes SedanurAydnAta hayır her zaman ne yediysem onları yedim ama genelde çok tatlı tüketiyorum alakası var mı bilmiyorum tabi
Sshr Handearsy çok var 4 kiloya yakın normal doguran sen ben istiyorum dersen bişey deme hakları yok çok gördüm ben. Doğuran benmde suan o şekilde gidiyo 37 hftym 3500 belkide 40 haftadan önce gelir
Handearsy Sshr ya işte bir de devlete mi gitsem diyorum özel doktor biraz daha ameliyat yanlısı oluyo gibi
hamis Handearsy merhaba ayni durumdayım ben de 500 gr almış bir haftada ayni kilodalar sizinki ile. Doktor ayni kiloda kalabilir belli olmaz dedi
Handearsy hamis yani kilo almasın demek de istemiyorum ikimiz için de sağlıklı olan olsun inşallah ah annelik 🤔😄