Fatmaaa12 8181nesliak canım benim de 9 haftalıkken kahverengi lekelenmem olmuştu doktora gittim bi sıkıntı görmedi ama her ihtimale karşı progestan vermişti onu içince akıntım kesilmişti sende doktoruna danışarak progestan kullan bence
8181nesliak mysweetbabyy Dün Hastaneye Gittim İdrar İstedi Sıkıntı Yok Dedi. Ondan Önce Yine Böyle Oldu. Kanaman Olmadığı Sürece Korkma Dedi. Pedini Dolduracak Bir Şekilde.
8181nesliak mysweetbabyy Hayır Almıyorum Önlem Amaçlı Başka Bir İlaç Vermişti Bana O Biteli Baya Oldu
8181nesliak Fatmaaa12 12. Haftamda 2′li Taramam Var Canım. Onu Bekliyorum Acile Gittim Bir Sıkıntı Yok Dedi. Kahverengi Akıntı Normal Dedi. Kanama Olunca Korkun Dedi.