zeynepyazarer bende o aralarda çok kötüydüm iki lokma yesem dğnyayı yemiş gibi oluyordum nefes alamadım sanki. Akşam yemeklerini geç yeme erken ye ve hafif şeyler ye. Ben yemekelrden sonra yürüyüşe çıkıtodum hemen bide sakız ve sade soda. Bana bunlar az da olsa yardımcı oldu i. Soda içip içip afedersin geğiriyodum anca öyle bi nebze hafifliyodum