husnatskn Fatma11temmuz 17. Haftaya girdim hala hisemedim acaba bende bir anormallik var diye düşünmeye başlıyorum 🙈😃
Lavantakokusu64 husnatskn ilk evladimda 20 den önce seyrime ondan sonra hareketlerini hissetmeye başlamıştım. 2. Evladima hamileyim 15 haftaliktan itibaren hissediyorum 🌺
husnatskn Mustafayigitvebeytugannesi Herkese aynı olmuyor herhalde , geçen gün doktoruma dedim ben hala birşey hisedemedim. Emin misiniz hamile olduğuma birdaha bakar mısınız dedim düşünün yaniii😃
Mustafayigitvebeytugannesi husnatskn çevremdekilerde bana diyor hiç hamile değil gbisin diye karnım flan da yok 😂😂
husnatskn Mustafayigitvebeytugannesi Allah’tan karnım var ,yoksa iyice şüphelenmeye başlayabilirdim. Sağlıklı bir şekilde doğsunlarda aslında gerisi önemli değil 🙏🏻🥰
elvinimmm 19+3 de hissettim pıt pıt atiyo bazen dönerken yatakta icimde kayiyomus gibi hissediyorum inşallah darısı tekmeye şuan 19+6 olduk ilk gebeligim
merveaws elvinimmm bende 19+6 yım şuan 🤭 19+4 teyken yine böyle post açmışlardı ben hala hissedemiyorum yazmıştım üzülmüştüm o gece hissettim 3 kere pıt pıt ertesi gün yine hissettim çok güzel❤️❤️
Mustafayigitvebeytugannesi elvinimmm inşallah bir kız haberi de ben alırım daha bilmiyorum cinsiyetini 😊