Kizlar bugün kontrolümüz vardı 32+0 olduk 2042 gram 40 cm olmuş oğlum buraya kadar herşey normal ama çok baskı yapıyor dedim şuan başı bayağı aşağıda erken doğum riskin var dedi açıklığa bakalım için rahat etsin dedi baktı çok şükür açıklığım yok 2 hafta sonra tekrar göreyim seni dedi aşırı şekilde endişelendim kızımı da 37+3 doğurmuştum onda da bu haftalarda hastanede yatmistim ciğer geliştirici vurmuşlardı sancıları durdurmuşlardı ne yapmam lazım erken doğum olmaması için ya da bu durumda olanlar nasıl ilerledi ? İlişki yasak kanaman suyun gelirse haberim olsun dedi Sabahtan beri moralim çok bozuk ağlıyorum bu sefer de stres oluyor diye üzülüyorum lütfen dualarınızda bana da yer verin inşaAllah vaktinde sağlıkla gelir 🥺🤲