Merhaba anne adayları ve anneler. 35 +4 üm şu an ve bir kaç gündür ki bebeyimin haraketlerinde azalma hiss ediyorum. Eskisi gibi kuvvetli vuruşlar yok) sadece bazen yerdeyişmeler falan yapıyor öyle haraketler hiss ediyorum. Normalmi bu? Bunu yaşayan varmı?